1-. Parlem de què volem aconseguir… i et diré què has de fer a internet
1.1.- Amb el meu cosí de Zumosol, un “col·lega” i 500 € per “boina”, muntem una empresa d’internet i en 3 anys som en Zuckerberg. True or False?… and why?
1.2-. Concepte de les diferències entre muntar una botiga física i una online
1.3-. Així, què vull fer a internet?
1.4-. L’embut de conversió i el món al revés: “l’embut capgirat”: cal prendre-s’ho amb calma.
1.5-. L’iceberg d’internet: els CMS + Responsive Design, o com es veu la meva botiga en dispositius mòbils
1.6-. Plugins varis que fan gairebé massatges! Des dels més enfocats al CRO fins als complementaris per a la correcta gestió del meu e-commerce: transport, sistemes de pagament, seguretat
2-. I un cop ja sé què he de fer, com ho faig perquè em trobin?
2.1-. I enmig de milions de webs, què “nassos” he de fer perquè Google ens trobi i surti jo el primer? SEO local i SEO bàsic
2. 2-. I tot depèn de Google? A la xarxa cada dia hi ha més opcions per donar-se a conèixer. Altres formes de generar trànsit
Emailmarketing
SEM
Màrqueting de continguts
Xarxes Socials B2C, principalment Facebook
Publicitat segmentada
2.3-. El màrqueting de continguts de qualitat i de valor per al nostre client.
2.4-. I la cirereta del món online: l’analítica. Tot se sap!… però no cal emborratxar-se d’informació. Els KPI