Iñigo Gallo, professor de l’escola de negocis IESE, vindrà a la Cambra de Tarragona el proper 16 de juliol a les 9 hores del matí per tal de prendre part a la que serà la primera sessió hídrida d’aquest cicle de jornades d’ençà la proclamació de l’estat d’alarma.
Gallo ens parlarà de “Com elaborar un pla de màrqueting guanyador”.
Si la teva empresa ven alguna cosa, necessites un pla de màrqueting. Quines són les claus per desenvolupar un pla de màrqueting que brilli i que tingui impacte?
En aquesta sessió Iñigo Gallo explicarà com una organització ha de comprendre, interioritzar i executar un pla de màrqueting i presentarà un seguit de tècniques que poden millorar les seves possibilitats d’èxit.
Qui és Iñigo Gallo
Iñigo Gallo és professor adjunt del departament de Direcció Comercial de l’IESE. És doctor en Management per la Anderson School of Management de la Universitat de Califòrnia Los Angeles (UCLA). Abans de realitzar el doctorat, es va llicenciar en Economia i Empresa a la Universitat de Barcelona, va treballar durant diversos anys en consultoria estratègica i va cursar un MBA a l’IESE.
La seva recerca se centra en entendre en què difereixen les compres experiencials (una situació que vivim o experimentem) de les compres materials (objectes tangibles que posseïm) i com influeixen aquestes diferències en la manera com els consumidors avaluen i trien les experiències en contraposició als productes. Algunes de les preguntes a les quals Gallo tracta de donar resposta amb les seves investigacions són: Quina diferència hi ha entre la manera com influeix el preu a l’hora de decidir adquirir una experiència i un producte? Quin tipus de publicitat funciona millor per a les experiències en comparació amb els productes? Com aborden els consumidors amb la incertesa associada a l’avaluació d’una compra experiencial?
Iñigo Gallo ha presentat les seves investigacions en dues conferències de primer nivell sobre el comportament dels consumidors organitzades per l’Association of Consumer Research i la Society of Consumer Psychology. Així mateix, ha impartit seminaris en diverses institucions, tant acadèmiques com corporatives.
Els “Bon dia” són una iniciativa de la Cambra de Tarragona amb el suport de Repsol, CaixaBank i Port de Tarragona. I la col·laboració de Bic Graphic.