Objectius
• COMPRENDRE què es la neurovenda i com poden ajudar-te a optimitzar la teva eficàcia comercial.
• INCREMENTAR la comprensió dels processos mentals conscients i inconscients que intervenen en un procés de compra i la seva influència en la presa de decisions.
• IDENTIFICAR i implementar estratègies i metodologies dirigides a influir en aquests processos, incrementant la percepció de valor dels nostres productes
Adreçat a
Adreçat a petits empresaris/es, comerciants i emprenedors/es amb negoci obert i que vulguin utilitzar les Tècniques de la Neurovenda per a incrementar les vendes de la seva empresa.
Temari:
• Psicologia del consum i comportament del consumidor
• Neuromàrqueting i la influència d’altres persones en la compra
• Psicologia del consum i comportaments del consumidor
• Aplicació de les neurociències al mon de l’empresa
Advantages for companies:
possibilitat de bonificació a través de FUNDAE
Requirements:
– full d’inscripció
– fotocòpia DNI
– comprovant de pagament