Conèixer quines son les principals emocions negatives en el baix rendiment profesional i competencia personal.
– Treballar des de la prespectiva positiva per tal de minimitzar aquesta afectació.
– Treballar les eines d’afrontament per aconseguir un impacte mínim quan existeix risc de contagi emocional.
– Treballar des de la prespectiva positiva per tal de minimitzar aquesta afectació.
– Treballar les eines d’afrontament per aconseguir un impacte mínim quan existeix risc de contagi emocional.
Temari:
1.- El fenòmen de l’estrès laboral com a emoció negativa.
Què és l’estrès i com funciona en les persones i els equips.
L’impacte de l’estrès en persones i organitzacions.
La prevenció de l’estrès laboral, una necessitat personal i professional.
2.- La Intel·ligència emocional i la gestió de situacions estressants.
La consciencia emocional com a presa de control.
Escenaris laborals potencialment estressants: els patrons emocionals.
3.- Aprendre a fer servir l’estrès a favor de la tasca.
La utilitat de les emocions com a impulsor i facilitador.
Aprendre a treballar a la zona emocional i en el mindset correct.
La pràctica del optimisme actiu com a antídot davant la pressió
Bons hàbits personals per a reduïr l’estrès i millorar el rendiement
Què és l’estrès i com funciona en les persones i els equips.
L’impacte de l’estrès en persones i organitzacions.
La prevenció de l’estrès laboral, una necessitat personal i professional.
2.- La Intel·ligència emocional i la gestió de situacions estressants.
La consciencia emocional com a presa de control.
Escenaris laborals potencialment estressants: els patrons emocionals.
3.- Aprendre a fer servir l’estrès a favor de la tasca.
La utilitat de les emocions com a impulsor i facilitador.
Aprendre a treballar a la zona emocional i en el mindset correct.
La pràctica del optimisme actiu com a antídot davant la pressió
Bons hàbits personals per a reduïr l’estrès i millorar el rendiement