Saber gestionar el màrqueting específic en els dispositius mòbils.
Ser capaç de fer un pla de màrqueting i d’accions específi per dispositius mòbils
Temari:
1. Dades actuals sobre l’ús de mòbil.
2. Especificitats del màrqueting per a dispositius mòbils i comportament de l’usuari.
3. Format web en els dispositius mòbils, concepte mobile first. Webapps i web responsive.
4. Apps, creació d’apps sense conèixer codi de programació. Qui ha de tenir una app, utilitats.
5. El pla de màrqueting per a dispositius mòbils: objectius, públics, estratègies i accions.
6. Pla d’accions.
7. Definició d’objectius.
8. Tipologia de públics.
9. Eines per a la implementació.
10. Recursos i documentació.
Observacions:
Diploma d’acreditació de la formació rebuda avalat per Cecot Formació i Desenvolupament i per l’entitat subvencionadora, el
Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.
Documentació:
Documentació acreditativa de la seva situació laboral (capçalera de la
nòmina, vida laboral, certificat d’empresa, rebut d’autònoms o document
acreditatiu de la situació de demandant d’ocupació no ocupat_DONO).
Fotocòpia DNI
- This event has passed.
September
06
2023