Presentació
El màrqueting digital ha esdevingut una eina imprescindible per als emprenedors i les empreses petites i mitjanes. Els clients estan cada dia més avesats a internet. Busquen informació, comparen productes, compren i/o reserven online… Tenint tot això en compte, quina imatge pot donar una empresa que no té presència online? O no la té ben treballada? Avui en dia, qui confia en una marca que no treballa el mitjà online? Per tot això és fonamental desenvolupar estratègies orientades al món digital i aprofitar al màxim els avantatges del màrqueting digital.
En aquestes seccions, explicarem recursos i tècniques de màrqueting digital que ens ajudaran a posicionar i donar valor a la nostra marca: branding, pla de màrqueting digital, estratègies d’atracció, posicionament (SEO), analítica web i eines Google. Posarem al vostre abast casos pràctics i aplicarem tècniques als casos reals dels assistents.
Objectius
- Conèixer els aspectes principals del branding
- Aprendre recursos per a crear estratègies de comunicació efectives
- Saber crear un pla de màrqueting
- Conèixer el SEO per millorar la presència de la nostra marca als cercadors
- Aprendre la importància de comunicar i el màrqueting de continguts
- Saber analitzar dades analítiques
- Aprendre a utilitzar adequadament les eines de Google per a posicionar i analitzar