Objectius
•Disenyar sistemes de control de gestió de despeses.
•Identificar els conceptes de despesa que afecten l’activitat.
•Dominar els fulls de càlcul com a èina pressupostació, anàlisi i control de l’activitat.
•Elaboració de pressupostos de tresoreria vinculats a les despeses.
Adreçat a:Directius/ves, càrrecs intermedis i personal tècnic de l’àrea d’administració i a totes
aquelles persones interessades a conèixer com controlar les despeses d’explotació
de les seves empreses.
Temari:
1. El Control de Gestió
•Concepte
•Diferència entre costos, despeses i pagaments
•La comptabilitat com a font primera de informació
•Reestructuració de la informació per a gestionar les depeses per naturalesa i
destinació
•Relació entre les despeses i els pagaments
2. Els fulls de càlcul com a èina de control de gestió
•Us òptim dels recursos.
•Gestió de dades i informació.
•Estructuració de la informació: els rangs.
•Dades, funcions i informació.
•Taules dinàmiques.
Requirements:
– full d’inscripció
– fotocòpia DNI
– comprovant de pagament
Documentació:
– full d’inscripció
– fotocòpia DNI
– comprovant de pagament