L’estratègia del màrqueting digital i la transformació digital (Cicle FEM EMPRESA 2017)
Millora la teva gestió econòmica financera
- Durada: 28 h
- Dates: 20, 21, 22, 23, 27, 28 I 29 de novembre de 2017
- Horari: de 16 h a 20 h
DESTINATARIS
- Autònoms
- Treballadors
- Emprenedors
OBJECTIUS GENERALS
– Aprendre conceptes fonamentals sobre màrqueting digital
– Conèixer el màrqueting tradicional i la seva transformació
– Conèixer i aplicar les possibilitats que ofereix el màrqueting 2.0 amb idees pràctiques
OBJECTIUS ESPECÍFICS
– Entendre els àmbits digitals en general.
– Saber què és el Social Media màrqueting i aprendre a utilitzar-lo amb efectivitat (xarxes socials, quines i per què).
– Aprendre a convertir leads en clients: planificació d’estratègies de captació. Aprendre a fidelitzar clients amb estratègies digitals.
– Aprendre tècniques de SEO i SEM (posicionament a Internet).
– Aprendre a captar clients utilitzant màrqueting d’atracció (Inbound màrqueting).
– Entendre les mètriques digitals.
CONTINGUTS
- Models de Negoci. Transformació Digital. Publicitat i Comunicació. [4h]
- SEO. Inbound Màrqueting. [6h]
- SEM. Google Adwords. Campanyes. Remàrqueting. Afiliació [6h]
- Analítica web. Google Analytics. Campanyes. Big Data. [6h]
- Les xarxes socials como a mitjans de comunicació [6h]