Programa de transformació digital

Chargement en cours Esdeveniments
email-marketing

Continguts

El món digital

La velocitat i l’acceleració del canvi: la digitalització.La gran indústria digital. La disrupció de les indústries tradicionals. Nous models de negoci. El nou esquema de generació de valor. El capital risc i l’ecosistema de start-ups. Fintech. Martech. Insurtech…

Seguretat digital. Aspectes legals

Entorns Cloud vs. On-prem: redundància, disponibilitat, persistència. Ciberseguretat. L’Esquema Nacional de Seguretat (ENS). Els sistemes d’intel·ligència web. Els sistemes de gestió integral de la seguretat física (PSIM). Els sistemes de xifrat, encriptació, pseudonimització i confidencialitat. La privacitat: GDPR, HIPPA… Els mitjans de pagament: PCI, DSS. Les legislacions sectorials: MiFID I i II (Europa), FCA (Regne Unit), Dodd Frank Act (Estats Units)…

Les tecnologies emergents

Everything as a Service: SaaS, IaaS, PaaS. Internet of Things. Smart everything. Artificial Intel: Machine Learning, Deep Learning, Computer Vision y VPAs. La revolución de Blockchain. Virtual and Augmented Reality. Quantum computing.

El màrqueting digital

Conceptes fonamentals. Mètriques i analítica Web. Màrqueting en els cercadors: SEU i SEM. Display advertising. Targeting clàssic. Programmatic i RTB. Xarxes socials. Vídeo. Mòbil i màrqueting de proximitat: beacons. E-mail marketing. Marketing automation.

Liderant la Disrupció. La gestió del canvi

Competències digitals. Eines que la gestió del talent posa a disposició per gestionar l’entorn disruptiu (organització dual, storytelling, tecnologies Agile, etc.). Gestió del canvi

Comerç electrònic i venda omnicanal

Venda online vs. offline. Omnicanalitat: quan, com i per què. Tecnologia a les botigues físiques: in-store analytics, sistemes de gestió integral. App vs. web. Construcció de pàgines web. Gestors de continguts. Optimització de conversions.

Objectius

• Entendre el nou món digital, els actors principals i per què hi estem immersos.

• Ser capaç de distingir el gra de la palla i gestionar amb èxit la sobrecàrrega d’informació digital.

• Conèixer els nous esquemes de creació de valor empresarials i com fer-los possibles o abordar-los.

• Obtenir una visió realista, objectiva i completa del màrqueting digital, dominantne els aspectes i les mètriques clau.

• Posar-se al dia de les últimes novetats, des del punt de vista legal, que afecten fonamentalment a temes de protecció de dades i seguretat de la informació.

• Posar en la perspectiva adequada l’online i l’offline, coneixent les últimes tecnologies que faciliten la venda omnicanal.

• Conèixer les eines que el lideratge i la gestió del canvi (change management) aporten per facilitar la gestió disruptiva de l’entorn digital.

novembre 27 2018

Detalls

Data: novembre 27
Horari : 9:00 am - 6:30 pm
Esdeveniment Categories:
Web: Visita la web

Adreça:

Cambra de Comerç de Tarragona

Av. Pau Casals, 17
Tarragona, Tarragona 43003 Espanya

+ Mapa de Google

Entitat

Cambra Tarragona
Telèfon: 977219676
Email:
Web: Visitar la web de l'organitzador

Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant, està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a major informació.

ACEPTAR
Aviso de cookies