Objectius del curs
Adquirir coneixements sobre el maneig de les polítiques de màrqueting i la seva adequada utilització per a la satisfacció dels clients i per a la maximització del benefici empresarial.
Definir l’estratègia empresarial des del prisma del mercat, principal font de beneficis per a l’empresa. Conèixer els productes i la seva classificació, el cicle de vida dels mateixos i la fixació de preus a l’hora de competir amb la resta d’empreses.
Adquirir coneixements de mercat, diferenciació, segmentació, posicionament i imatge als treballadors, perquè puguin utilitzar-los en les tasques de gestió de màrqueting i les diferents possibilitats quantitatives i qualitatives d’investigació de mercats. Conèixer tècniques com la promoció de vendes, el punt de venda, la publicitat i les relacions públiques per facilitar l’entrada i manteniment en el mercat.
Dirigit a
Directius. Per Directors / es Generals, CEO ‘s, Gerents, Directors / es Comercials i de Vendes, Brand Mangers o Export Managers que necessiten incorporar els coneixements i instruments del màrqueting per esdevenir hàbils estrategs capaços de conduir a les seves organitzacions a l’èxit i l’excel·lència empresarial.
Càrrecs intermedis. Product Managers, Community Managers, Supervisors de Vendes o Business Develpment Mgers. que volen ampliar els seus coneixements per projectar la seva carrera professional fins a posicions estratègiques, dotant-se d’eines d’investigació, anàlisi, planificació i comunicació que els ajudin a desenvolupar qualitativament les seves responsabilitats diàries.
Comercials. Delegats de Zona, Comercials, Venedors de Lineal o Key Accounts que necessiten ampliar el camp d’anàlisi i visió comercial per fer créixer les seves respectives zones o canals gràcies a comprendre millor les dinàmiques del mercat, no sempre centrades en factors reconegudament claus, com el preu i el servei.