Objectius:
- Aprendre a obrir un perfil professional a Instagram i a crear continguts atractius per a promocionar el teu negoci en aquesta xarxa.
- Connectar amb facilitat amb els clients i sobretot, aconseguir que el teu públic interactuï amb tu a nivell online.
- El contingut de valor és la clau a les xarxes, ajuda a generar confiança i permet poder créixer en seguidors de forma orgànica.
Continguts:
- Introducció a Instagram (1 h)
- Què busquen els usuaris, i què busquem com a empresa, a Instagram?
- Com funciona l’algoritme d’Instagram?
- Com créixer en seguidors de forma orgànica?
- Continguts (7 h)
- Continguts per educar, ajudar, convèncer, informar i entretenir.
- Fotografies i filtres
- L’ús de hashtags
- Els Stories com a eina per conèixer i generar confiança amb els seguidors
- Els Reels. El contingut que ens permet arribar a públic que no ens coneix
- IGTV, quin tractament li donem al vídeo a Instagram
- Els Directes. La millor eina per presentar-nos com a experts i guanyar credibilitat.
- La botiga a Instagram
- El calendari de continguts mensual
- App’s que ens ajudaran en la creació de continguts
- Creator Studio per planificar les publicacions, IGTV i Stories
- Les Guies. Recull dels millors llocs, publicacions i productes
- Instagram com a eina de markèting
- 1. Els missatges directes, i el networking a la xarxa
- 2. Busquem col·laboradors i influencers locals
- 3. Els sortejos, premis i bases legals
- 4. La publicitat a Instagram
- 5. Instagram Ads
- 6. Seguiment de resultats: eines d’analítica
- Darreres novetats (0.5 h)