Instagram per al meu negoci

Loading Events
  • This event has passed.

Objectius:

  • Aprendre a obrir un perfil professional a Instagram i a crear continguts atractius per a promocionar el teu negoci en aquesta xarxa.
  • Connectar amb facilitat amb els clients i sobretot, aconseguir que el teu públic interactuï amb tu a nivell online.
  • El contingut de valor és la clau a les xarxes, ajuda a generar confiança i permet poder créixer en seguidors de forma orgànica.

Continguts:

  1. Introducció a Instagram (1 h)
    • Què busquen els usuaris, i què busquem com a empresa, a Instagram?
    • Com funciona l’algoritme d’Instagram?
    • Com créixer en seguidors de forma orgànica?
  2. Continguts (7 h)
    • Continguts per educar, ajudar, convèncer, informar i entretenir.
    • Fotografies i filtres
    • L’ús de hashtags
    • Els Stories com a eina per conèixer i generar confiança amb els seguidors
    • Els Reels. El contingut que ens permet arribar a públic que no ens coneix
    • IGTV, quin tractament li donem al vídeo a Instagram
    • Els Directes. La millor eina per presentar-nos com a experts i guanyar credibilitat.
    • La botiga a Instagram
    • El calendari de continguts mensual
    • App’s que ens ajudaran en la creació de continguts
    • Creator Studio per planificar les publicacions, IGTV i Stories
    • Les Guies. Recull dels millors llocs, publicacions i productes
  3. Instagram com a eina de markèting
  • 1. Els missatges directes, i el networking a la xarxa
    • 2. Busquem col·laboradors i influencers locals
    • 3. Els sortejos, premis i bases legals
    • 4. La publicitat a Instagram
    • 5. Instagram Ads
    • 6. Seguiment de resultats: eines d’analítica
  1.    Darreres novetats (0.5 h)

 

September 19 2022

Details

Start: September 19, 2022 @ 08:00
End: September 22, 2022 @ 17:00
Event Categories:
Website: Visit Event Website

Venue

Masia VilarencZenit

Passeig de la Unió
Calafell, Tarragona Espanya

+ Google Map

Organizer

Ajuntament de Calafell
Phone: 977 699 009
Email:
Website: Visit Organizer Website