Objectius
• Aprendre a definir una estratègia a seguir per dur a terme eficaçment una campanya en xarxes socials coneixent les eines, tècniques i mètriques més importants.
• Ser capaços de crear, desenvolupar i mantenir comunitats virtuals mitjançant l’adquisició dels coneixements teòrics necessaris i l’elaboració i anàlisi d’una sèrie de casos i activitats pràctiques.
Adreçat a
• Autònoms i treballadors de pimes que vulguin promocionar el seu negoci a través de les xarxes i aconseguir uns bons resultats
Temari:
1. Facebook: continguts d’impacte, configuració i analítica
2. Twitter: perfils d’impacte, estratègia de continguts i analítica
3. Youtube: apropar-se a la ciutadania amb recursos audiovisuals d’alt impacte
4. Instagram: crear marca i connectar amb les emocions del ciutadà
5. El pla de comunicació digital, tendències en xarxes socials i monitorització
2. Twitter: perfils d’impacte, estratègia de continguts i analítica
3. Youtube: apropar-se a la ciutadania amb recursos audiovisuals d’alt impacte
4. Instagram: crear marca i connectar amb les emocions del ciutadà
5. El pla de comunicació digital, tendències en xarxes socials i monitorització
Advantages for companies:
Consultar descomptes per associats a la Cepta, persones en situació d’atur i inscripcions múltiples. Possibilitat de bonificació
Observacions:
Tots els cursos organitzats per Fundació Cepta de més de 6h podran ser bonificats segons el Nou Sistema de Formació continuada a través dels butlletins mensuals de cotització a la seguretat social. La Fundació Cepta ho tramitarà, gratuïtament, sempre i quan ens arribi la documentació necessària 10 dies abans de l’inici del curs