Objectius
- Treballar per la professionalització del comerç, tot dinamitzant accions de formació i motivació.
- Formar els comerciants per ser capaços de modernitzar, dinamitzar i executar accions de promoció i comercialització del comerç
- Donar les eines de màrqueting i comunicació elementals que el comerç tradicional ha d’implementar
- Conèixer el mercat digital i nous canals per a la comercialització
- Potenciar les accions de promoció vinculades al comerç
- Crear sinèrgies entre els diferents comerciants de la localitat per a treballar plegats amb uns objectius comuns
Continguts
En aquesta formació es donaran les bases per a començar a dissenyar una estratègia de promo-comercialització
- Anàlisi del mercat actual
- El consumidor del S.XXI
- Què és el post-consum i com afecta al petit comerç
- El comportament de compra: preferències i hàbits del consumidor
- Com hem de connectar amb les necessitats dels nostres clients objectius.
- La Innovació en el comerç tradicional
- L’experiència de compra al nostre establiment
- Què cal fer per millorar l’oferta comercial
- La creació d’esdeveniments i experiències al nostre comerç
- Com hem de posicionar el nostre comerç com a referència de la zona
- Com hem d’utilitzar la xarxa des d’un punt de vista estratègic
- Creació d’un club de clients
- Dinamització de programes de fidelització
- Com funciona el Social Media Market
- Quins són els nostres clients objectiu i com hem d’interactuar amb ells
- Com hem d’estructurar una campanya de comunicació pel nostre comerç
- La cohesió entre els diferents comerços, per començar a dinamitzar projectes de desenvolupament comercial
- Treballar amb la competència “LA COOPETENCIA”, concepte clau per a entendre el creixement empresarial i local