Com aconseguir clients amb la publicitat online. Mètodes efectius de promoció i com valorar el retorn de la inversió

Chargement en cours Esdeveniments
  • Aquest Esdeveniment a finalitzat.

Presentació: Qualsevol emprenedor/ora sap de la necessitat, avui dia, de promocionar-se de forma pràctica i efectiva a les xarxes socials per assolir clients.

Amb el desenvolupament del taller es pretén que les persones participants rebin la formació necessària per poder explotar el potencial de les xarxes socials en el seu benefici i saber distingir en quines xarxes és prioritària la presència del seu producte o servei.

Objectius: Amb el curs, les persones que participin aconseguiran:

Millorar els seus coneixements de xarxes socials.
Saber identificar cada xarxa social i els seus usos respectius.
Conèixer les potencialitats de les diferents xarxes i aplicar-les al seu producte o servei.
Gestionar la informació de la nostra empresa a les xarxes socials.
Treure el màxim rendiment de cada xarxa social aplicat a la nostra empresa.
 A qui va dirigit: Emprenedors i empresaris del Camp de Tarragona i de les Terres de l’Ebre que volen formar-se per millorar la presència del seu negoci a les xarxes socials i treure’n el màxim rendiment possible.

Programa:

SESSIÓ 1: COM EXPLOTAR TOT EL POTENCIAL DE LINKEDIN PER A MI O EL MEU NEGOCI?

Potencialitat d’aquesta xarxa professional i xifres.
Com es dissenya un bon perfil per a ser trobats pels clients, inversors, possibles socis… Posicionament del perfil amb un bon SEO.
Gestió d’una piràmide de contactes de qualitat.
Com cercar talent per a la nostra empresa.
Com fer cerques de persones, empreses, grups…
Gestió dels grups, la missatgeria, les pàgines d’universitat
Cercar ofertes de feina, indicar que ets un candidat actiu als reclutadors, crear alertes…
Com fer publicacions a Pulse.
La pàgina d’empresa
Altres eines com SlideShare, Profinder, Lynda…
L’APP per al mòbil-tablet
Quin Social Selling Index tenim.
Eines per mesurar els resultats de la nostra estratègia.
Com fer-hi anuncis.
SESSIÓ 2: MAPA 2.0: A QUINES XARXES SOCIALS HA DE TENIR PRESÈNCIA LA MEVA EMPRESA, PRODUCTE O SERVEI?

Naixement de les xarxes socials.
Quines són les principals xarxes socials al nostre país.
Característiques de Twitter, Facebook, GooglePlus, beBee, Instagram, Womenalia…
Què és la marca personal, identitat digital i l’employer branding.
Exercici per saber dissenyar un objectiu i una estratègia.
Cal un blog?
Eines informàtiques per aconseguir-ho.
Com mesurar els resultats?
Què no fer? Casos d’èxit.
Metodologia: Les sessions s’impartiran amb suport de power point. El temari combinarà aplicacions teòriques amb aplicacions pràctiques d’exercicis i supòsits de fet. És molt important la participació de l’alumne per a la retroalimentació de la informació. Els exemples i preguntes del ponent formaran part d’una millor comprensió. En concloure es farà un resum general de les dues sessions.

Ubicació i dates:

Aules de Formació de la Diputació de Tarragona. C. Carles Riba, 6 baixos.
Vall de l’Arrabassada, Tarragona.
Dies: 21 i 28 de setembre de 2017

Horari: de 16 a 20 h.

setembre 21 2017

Detalls

Data: setembre 21
Horari : 4:00 pm - 8:00 pm
Cost: Gratuit
Esdeveniment Categories:
Esdeveniment Tags:, ,
Web: Visita la web

Adreça:

Aules de Formació de la Diputació

Carrer de Carles Riba 6
Tarragona, 43007

+ Mapa de Google

Telèfon:

977 29 66 00

Pàgina web

Entitat

Diputació de Tarragona
Telèfon: 977 296 691
Email:
Web: Visitar la web de l'organitzador