Seminari d’Albert Pàmies sobre neuromàrqueting i neurocomunicació
El passat 22 de juny l’economista Albert Pàmies va impartir un nou seminari sobre neouromàrqueting i neurocomunicació a Tarragona Impusla organitzat per URV Emprèn. En aquest seminari de 4 hores de treball formatiu s’han posat les bases per a poder definir una proposta de valor empresarial dins d’un món certament infoxicat on només allò que ens genera atracció i ens persuadeix és recordat.
“El neuromàrqueting és l’aplicació de tècniques que provenen de la neurociència i que ataquen al cervell primitiu, el verdader decisor. Actuar amb tècniques de neuromàrqueting i neurocomunicació incrementa la capacitat de convèncer.”
En neuromàrqueting, si no és tangible, no és creïble.
1. Què és el neuromàrqueting?
2. Com hem d’atacar al cervell primitiu?
3. Com definir la nostra Proposta de Valor?
4. Tres cervells, un únic decisor
5. Estímuls que ataquen al cervell primitiu
6. 4 passos per assolir comunicacions exitoses