Contingut:
Descobrir el producte o servei adequat per al client, és el valor més preuat per qualsevol emprenedor o empresa. Les preguntes que sorgeixen són:
Estic desenvolupant o creant el producte o servei que els clients voldran? Els hi agradarà la meva proposta o potser esperaven una altra?
El Product Discovery és una eina creativa orientada a descobrir el producte ideal abans de construir-lo, abans de consumir recursos.
Explicarem:
• Els motius del Product discovery.
• La potència del producte/servei.
• Els patrons d’ús.
• Els 3 factors. Les raons racionals i les raons emocionals.
• La roda de les necessitats.
• La descoberta.
Ponent:
Consultor i formador en creativitat, innovació i emprenedoria. Expert en Product Discovery. Graduat superior en Enginyeria en disseny i desenvolupament de producte, (UDG) Màster en Programació neurolingüística – PNL (UVic) Post graduat en locució (UPF). 4 anys d’experiència com a consultor i formador. Mes de 25 anys d’experiència laboral en diferents càrrecs en empreses nacionals tant com internacionals.