Transformació digital a les empreses de la comunicació publicitària presencial

Loading Events

Objectiu general

Aportar als professionals una formació digital bàsica proporcionant una visió àmplia i completa del canvi experimentat en els serveis publicitaris a conseqüència de la integració de les competències digitals a les empreses de comunicació publicitària; tant des del punt de vista dels serveis oferts com de l’organització interna de les agències per proporcionar aquests serveis nous.

Temari

1. ESTRATÈGIA I ECOSISTEMA DIGITAL

1.1. Evolució del sector publicitari al S. XXI.

1.2. Entendre el nou ecosistema digital de la comunicació.

1.3. L’ecosistema digital de la comunicació publicitària.

1.4. Desenvolupar adequadament un pla digital estratègic alineat amb l’estratègia corporativa.

1.5. El pla estratègic digital com a part de l’estratègia corporativa de l’empresa.

2. EL PLA DE MÀRQUETING DIGITAL

2.1. La necessitat del pla de màrqueting digital.

2.2. Estructura del pla de màrqueting digital.

2.2.1. Objectius.

2.2.2. Estratègia i Pla d’acció.

2.2.3. Planificació de Recursos.

2.2.4. Òptic del pla.

3. TECNOLOGIA D’INTERNET.

3.1. Conceptes tecnològics que conformen Internet per desenvolupar una estratègia innovadora.

3.2. Planificació dels recursos tècnics per optimitzar el nostre pressupost.

4. IDENTITAT I REPUTACIÓ DIGITAL

4.1. El diagnòstic d’identitat actual. On estic? Quina és la meva identitat actual?

4.2. Eines per diagnosticar la meva situació actual.

4.3. Estratègia de reputació digital.

4.3.1. Definir Objectius – On vull estar? Quina imatge desitjo projectar?

4.3.2. Definir una estratègia.

4.3.3. Desenvolupar un Pla d’acció – Eines, calendari i recursos

4.3.4. Definir un pla de seguiment, i KPIS – He aconseguit els meus objectius?

5. POSICIONAMENT A BUSCADORS: SEO, SEM. SEO REPUTACIONAL.

5.1. La importància d’un posicionament correcte a Cercadors.

5.2. Estratègies per a un bon posicionament a cercadors.

5.3. Principals eines de SEO/SEM.

6. SERVEIS DIGITALS BASASTS EN EL MÒBIL.

6.1. Les possibilitats del mòbil com a eina comercial.

6.2. Modalitats de comunicació mòbil.

6.3. Exemples i casos pràctics.

7. SERVEIS DIGITALS: XARXES SOCIALS

7.1. La importància d’una gestió correcta de les xarxes socials

7.2. L’equip de xarxes socials

7.3. Protocol d’actuació en situacions de crisi

7.4. El pla corporatiu de Social Media.

8. SERVEIS DIGITALS: CREACIÓ DE CONTINGUTS DE MARCA (BRANDED CONTENT)

8.1. Formats de branded content.

8.2. Producció de branded content.

8.2.1. Objectiu.

8.2.2. Definició de continguts.

8.2.3. Producció del contingut.

8.2.4. Distribució del contingut.

8.2.5. Anàlisi de resultats i reacció a la resposta generada.

9. ENTORN JURÍDIC DIGITAL

9.1. Normativa publicitària: Llei General de Publicitat i similars

9.2. Lleis de protecció intel·lectual

9.3. Lleis de protecció de dades.

9.4. Una altra normativa: lleis de competència, consum, etc

10. TRANSFORMACIÓ DIGITAL DE LES EMPRESES DE PUBLICITAT.

10.1. Identificació dels canvis tecnològics que afecten l’agència i atacar els punts més

vulnerables.

10.2. Adaptació organitzativa i estructural de les agències de publicitat als nous serveis.

10.3. Activar un nou lideratge transversal que ajudi l’organització a pivotar de manera més àgil per fer front als canvis.

September 12 2022

Details

Start: September 12 @ 08:00
End: November 9 @ 17:00
Event Categories:
Website: Visit Event Website

Venue

Masia VilarencZenit

Passeig de la Unió
Calafell, Tarragona Espanya

+ Google Map

Organizer

Ajuntament de Calafell
Phone: 977 699 009
Email:
Website: Visit Organizer Website