El Programa de Màrqueting i Vendes. Direcció Comercial proporciona als directius participants la formació necessària, teòrica i pràctica. Del 17 d’abril al 12 de juny de 2018 amb horari intensiu de matí i tarda.
- Desenvolupar i actualitzar el seu coneixement sobre els mètodes i els conceptes aplicables en màrqueting i vendes.
- Sensibilitzar-se amb les estratègies i els plantejaments competitius en entorns turbulents.
- Compartir i debatre les tendències actuals i les futures evolucions de la gestió comercial en les empreses.
- Establir contactes amb directius d’altres sectors o indústries que estiguin afrontant reptes similars als seus.
1. Contextualitzar
- L’opció de l’orientació al mercat com a filosofia d’empresa.
- Encaix de l’orientació al mercat amb la política d’empresa.
- La realitat empresarial i el seu entorn. Identificació i comprensió dels factors de canvi.
2. Formulació Estratègica I
- El procés de formulació de l’estratègia de màrqueting.
- Desenvolupament dels avantatges competitius i de creixement des de l’estratègia de màrqueting.
3. Formulació Estratègica II
- Les decisions en segmentació estratègica.
- Les decisions en posicionament competitiu.
- El valor i l’arquitectura de la marca.
4. Estratègies de Productes i Preus
- Estratègies de productes i gestió de la cartera.
- Cicle de vida del producte.
- Especificitats del màrqueting de serveis.
- Estratègies i tàctiques en la fixació i la gestió dels preus.
5. Estratègia de Comunicació i Màrqueting Digital
- El pla de comunicació i el seu desenvolupament des de l’estratègia de marca.
- Desenvolupament del brífing de comunicació i judici a la publicitat.
- Les claus del màrqueting digital des de l’e-business i l’e-commerce.
6. Estratègia Comercial
- Gestió dels canals.
- Segmentació estratègica de clients i model de vendes.
- Disseny de propostes de valor per a diferents clients o segments de clients.
- Disseny de l’estructura comercial per portar a cap l’estratègia.
7. Planificació Comercial
- Planificació comercial i desenvolupament de les polítiques de vendes (trade marketing).
- Gestió de comptes clau (key account management, KAM): principis, organització per al KAM i desenvolupament de les polítiques comercials amb clients clau.
- Estratègies de col·laboració amb clients (category management).
8. Gestió d’Equips de Vendes
- Polítiques de captació, formació i capacitació.
- Determinació d’objectius i plans de retribució.
- Lideratge i gestió del canvi dels equips.
Aquest curs es pot bonificar amb el PIF.
Descarrega el programa a cambratgn.com/pdf/Marqueting.pdf