Presentació
El retail es troba en un període de reestructuració dels punts de venda, on les noves tecnologies juguen un paper tan important que l’experiència diferencial ha de maximitzar el caràcter emocional de la visita. Els nous escenaris comercials provoquen l’emergència de noves iniciatives de dinamització, on la perspectiva ambiental, sostenible o d’integració sectorial configura plataformes singulars i emblemàtiques amb un elevat posicionament. El simposi pretén aprofundir en aquests tipus d’experiències de dinamització on el retail és un element integrador.
Programa
OBERTURA DEL SIMPOSI
Presentació institucional,
a càrrec de Laura Roigé, presidenta de la Cambra de Tarragona.
INICIATIVES CONFIRMADES
El Mercat de la Tapineria, revitalització de l’espai urbà a través de la dinamització de locals (València),
a càrrec d’Anna Serrano i Laura de la Selva, coordinadores de dinamització.
Biciclot, entorns urbans pacificats que afavoreixen la revitalització del petit comerç (Barcelona),
a càrrec de Pere Serrasoles, cofundador de la SCCL.
Nomad Festival, música food, market i infantil (Camp de Tarragona),
a càrrec de David Nicolás, director artístic del festival.
La Santa Market, un oasis de creació, oci i gastronomia (Santa Cristina d’Aro),
a càrrec de Julio Rico, director del festival.
BCN en las alturas, una experiència única des de les altures (Barcelona),
a càrrec de Mónica Masana, directora de l’evet.
REC.0 Experimental Stores, retail, gastronomia i oci (Igualada),
a càrrec de Marina Iglesias, cofundadora de Recstores.
TAULA RODODNA
Taula rodona d’experiències integradores de dinamització
modera Maria Callís, retail strategy&design
TORN OBERT DE PARAULES