Gestió de magatzems per a optimitzar el rendiment

Loading Events

Dins de la Logística, el desenvolupament dels SGA com a instruments de gestió de magatzems ofereixen moltes oportunitats de millora del rendiment tant en recursos humans, com en temps i comunicació:
– Permet escurçar els terminis per a la presa de decisions i una millor organització del treball
– Millora la productivitat i accelera l’execució de les tasques
– Ofereix solucions apreciables en termes de control dels nivells d’estoc i inventaris
– A més, unifica els dispositius i els procediments per a la difusió de la informació i millora la freqüència de les comunicacions, facilitant la seva coordinació.

Si aquestes eines no s’utilitzen correctament poden: incrementar els errors, presentar problemes d’integritat, reduir la cohesió dels equips de treball i disminuir el rendiment global del area.

Objectius:

Conèixer l’estructura d’un SGA – Sistema de Gestió de Magatzem
Desenvolupar noves capacitats dels responsables del projecte
Conèixer les situacions que plantin els problemes i desviacions.
Dissenyar Processos d’alt rendiment en el Magatzem i la Logística.
Gestionar i liderar un canvi de l’Organització Digital amb Logística

A qui va adreçat:

Directius, Managers, caps de departaments, liders d’equips i persones que desitgin conèixer SGA i la gestió de la Logística destinada a millorar la implicació de les persones i els resultats de les companyies involucrades en processos logístics.

Programa:

1. Conceptes de gestió Logística: rotació, anàlisi ABC, ubicacions caòtiques o fixes, picking, Crossdocking
2. Magatzematge en blocs o prestatgeries, platges d’entrada i sortides, FIFO, lotificación, KPI de rendiment, ubicacions transitòries, inventaris rotatius planificats
3. Plans de contingència i PRL
4. Manteniment autònom TPM
5. Anàlisi del Mapa de Valor (VSM)
6. Definició, cerca i eliminació dels 7+1 malbarataments
7. Eines d’optimització: layout ABC, Pareto, diagrama de Spaghetti, mapa de calor
8. Resolució de problemes: Ishikawa, Anàlisi A3, PDCA
9. Indicadors rellevants per a accions alineades amb l’estratègia
10. Procés de canvi fase 1: Entendre la raó del perquè és necessari, crear l’equip motor, visualitzar les oportunitats i com implementar-lo
11. Procés de canvi fase 2: Motivar el canvi en l’organització, Comunicar la visió, Actuar alineant els esforços cap a l’objectiu i consolidar els objectius adquirits
12. RFiD i Poka Yokes digitals d’entrada i sortida
13. Ordre i neteja des del mòbil. Apps

June 29 2022

Details

Start: June 29 @ 08:00
End: July 16 @ 17:00
Event Categories:
Website: Visit Event Website

Venue

Aula Virtual

Organizer

Pimec Formació