El màrqueting digital ha esdevingut una eina imprescindible per als emprenedors i les empreses petites i mitjanes. Els clients estan cada dia més avesats a internet. Busquen informació, comparen productes, compren i/o reserven online… Tenint tot això en compte, quina imatge pot donar una empresa que no té presència online? O no la té ben treballada? Avui en dia, qui confia en una marca que no treballa el mitjà online? Per tot això és fonamental desenvolupar estratègies orientades al món digital i aprofitar al màxim els avantatges del màrqueting digital.
En aquest curs organitzat per la Diputació de Tarragona us donarem recursos i tècniques que us permetran posicionar i donar valor a la vostra marca: el pla de màrqueting digital, estratègies d’atracció, fidelització de clients, analítica web i ROI i gestió d’ecommerce. Explicarem la teoria i aplicarem les tècniques als casos reals dels assistents.
Objectius del curs de màrqueting digital:
- Entendre com es desenvolupa un pla de màrqueting digital
- Crear un pla de màrqueting digital per a la vostra empresa
- Conèixer tècniques de fidelització de clients
- Aplicació pràctica de tècniques de fidelització
- Saber com analitzar una web i com calcular el retorn de la inversió en comunicació (ROI, Return On Investment)
- Saber gestionar un ecommerce
Sessió 3: Analítica web i ROI
- Què és i per a què serveix l’analítica web
- Google analytics i altres mesures
- 6 mètriques de xarxes socials: followers, potencial reach, engagement, mencions i conversions
- Identificació de Kpi’s
- Què és el ROI (Return On Investment)
- Com aplicar el ROI