Seminari “Neuromàrqueting i neurocomunicació: Com arribar al cervell primitiu per convèncer?”
Contingut:
L’excés d’informació a la que avui estem immersos fa que només allò que ens genera atracció i ens persuadeix sigui recordat. Estem cansats d’exposicions i proveïdors que no transmeten, que no ens arriben i que no ens comuniquen.
El neuromàrqueting és l’aplicació de tècniques que provenen de la neurociència i que ataquen al cervell primitiu, el verdader decisor. Actuar amb tècniques de neuromàrqueting i neurocomunicació incrementa la capacitat de convèncer.
Proposem una formació basada en la transferència i l’explicació de conceptes teòrics de neurociència i neuromàrqueting enfocada a comunicació, comercialització i exposicions públiques, tot acompanyat d’exemplars pràctics i dinàmiques participatives.
En neuromàrqueting, si no és tangible, no és creïble.
1. Què és el neuromàrqueting?
2. Com hem d’atacar al cervell primitiu?
3. Com definir la nostra Proposta de Valor?
4. Tres cervells, un únic decisor
5. Estímuls que ataquen al cervell primitiu
6. 4 passos per assolir comunicacions exitoses
Ponent: Albert Pàmies, Economista i Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses. Consultor especialitzat en Direcció Comercial Màrqueting, i noves tecnologies, lligat sempre al món de les vendes i els equips comercials des de posicions directives. Professor de Màrqueting Digital a la URV i professor de Direcció Comercial al MBA de la URV.
Lloc: Tarragona Impulsa, Espai Tabacalera. Av. Vidal i Barraquer s/n, Magatzem 1, 2n pis. 43005 – Tarragona