La nova atenció al client en el sector turístic

Chargement en cours Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment a finalitzat.

Eines, recursos i claus per a arribar a clients cada vegada més exigents, desagafats i hiper connectats.

  • El perfil del “nou client” en el sector turístic
  • Com ha estat l’atenció al client fins ara?
  • Dinàmica grupal per a establir els principals problemes amb els quals et trobes en la gestió diària del teu establiment i en les tècniques per a captar nous clients
  • Claus pràctiques per a resoldre cadascuna de les necessitats identificades pel grup, amb la finalitat de donar resposta i solució a les demandes dels clients.
  • Creació de perfil individualitzat del PERFIL DEL CLIENT IDEAL de cada establiment, necessari per a establir les vies de comunicació ideals per a connectar amb ells.
  • Creació individualitzada del PERFIL DE CADA ESTABLIMENT, VALOR DIFERENCIAL, FORTALESES I FEBLESES. Construcció de la base del missatge per a connectar amb els potencials clients.
  • Principals beneficis d’eines pràctiques per a connectar amb els nous clients i el que és possible aconseguir amb cadascuna d’elles (xarxes socials, màrqueting de continguts, email màrqueting, experiències personalitzades, detalls que marquen la diferència, etc.)
Març 23 2020

Detalls

Data: Març 23
Horari : 9:30 am - 2:30 pm
Événements Categories:
Événements Tags:
Web: Visita la web

Adreça:

GoOn Training

Calle de Joanot Martorell, 15,
Vila-Seca, Tarragona 43480 Espanya

+ Mapa de Google

Telèfon:

652 355 769

Pàgina web

Entitat

Go On Training
Telèfon: 652 355 769
Email:
Web: Visitar la web de l'organitzador

Aquest lloc web utilitza cookies perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant, està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies, punxi l'enllaç per a major informació.

ACEPTAR
Aviso de cookies