Tenir una web i presència digital a les xarxes no significa ser digital

Chargement en cours Esdeveniments
  • Aquest Esdeveniment a finalitzat.
Descripció: 
Vine a conèixer què cal fer perquè el teu canal d’internet et generi nous clients amb una millor presència digital.
Destinataris: 
Propietaris, gerents, administradors d’empreses de qualsevol sector industrial o de serveis.
Professorat: 
Jepi Alberti i Pradera. Conferenciant i professor de màrqueting amb més de 15 anys d’experiència. Arquitecte digital. CEO del projecte Grera.net que va aconseguir un alt posicionament SEO, i fins a 20 milions de pàgines indexades per Google. Impulsor de LeKsport.com, e-commerce del món de l’esport amb més de 70.000 fans a Facebook en tan sols 2 anys i un alt posicionament a Google. Col·laborador habitual en diferents universitats catalanes i entitats de promoció econòmica.
Continguts: 

1-. Parlem de què volem aconseguir… i et diré què has de fer a internet
1.1.- Amb el meu cosí de Zumosol, un “col·lega” i 500 € per “boina”, muntem una empresa d’internet i en 3 anys som en Zuckerberg. True or False?… and why?
1.2-. Concepte de les diferències entre muntar una botiga física i una online
1.3-. Així, què vull fer a internet?
1.4-. L’embut de conversió i el món al revés: “l’embut capgirat”: cal prendre-s’ho amb calma.
1.5-. L’iceberg d’internet: els CMS + Responsive Design, o com es veu la meva botiga en dispositius mòbils
1.6-. Plugins varis que fan gairebé massatges! Des dels més enfocats al CRO fins als complementaris per a la correcta gestió del meu e-commerce: transport, sistemes de pagament, seguretat

2-. I un cop ja sé què he de fer, com ho faig perquè em trobin?
2.1-. I enmig de milions de webs, què “nassos” he de fer perquè Google ens trobi i surti jo el primer? SEO local i SEO bàsic
2. 2-. I tot depèn de Google? A la xarxa cada dia hi ha més opcions per donar-se a conèixer. Altres formes de generar trànsit
Emailmarketing
SEM
Màrqueting de continguts
Xarxes Socials B2C, principalment Facebook
Publicitat segmentada
2.3-. El màrqueting de continguts de qualitat i de valor per al nostre client.
2.4-. I la cirereta del món online: l’analítica. Tot se sap!… però no cal emborratxar-se d’informació. Els KPI

juliol 19 2017

Detalls

Data: juliol 19
Horari : 9:00 am - 3:00 pm
Cost: 290€
Esdeveniment Categories:
Esdeveniment Tags:, ,
Web: Visita la web

Adreça:

Pimec

Avda. Bellissens, 42. Edifici Tecnoparc.
Reus, Tarragona 43204 Espanya

+ Mapa de Google

Telèfon:

93 496 45 00

Pàgina web

Entitat

Pimec Tarragona
Telèfon: 977211188
Email:
Web: Visitar la web de l'organitzador