Programa de Màrqueting i Vendes: direcció comercial

Chargement en cours Esdeveniments
  • Aquest Esdeveniment a finalitzat.

El Programa de Màrqueting i Vendes. Direcció Comercial proporciona als directius participants la formació necessària, teòrica i pràctica. Del 17 d’abril al 12 de juny de 2018 amb horari intensiu de matí i tarda.

  • Desenvolupar i actualitzar el seu coneixement sobre els mètodes i els conceptes aplicables en màrqueting i vendes.
  • Sensibilitzar-se amb les estratègies i els plantejaments competitius en entorns turbulents.
  • Compartir i debatre les tendències actuals i les futures evolucions de la gestió comercial en les empreses.
  • Establir contactes amb directius d’altres sectors o indústries que estiguin afrontant reptes similars als seus.

1. Contextualitzar

  • L’opció de l’orientació al mercat com a filosofia d’empresa.
  • Encaix de l’orientació al mercat amb la política d’empresa.
  • La realitat empresarial i el seu entorn. Identificació i comprensió dels factors de canvi.

2. Formulació Estratègica I

  • El procés de formulació de l’estratègia de màrqueting.
  • Desenvolupament dels avantatges competitius i de creixement des de l’estratègia de màrqueting.

3. Formulació Estratègica II

  • Les decisions en segmentació estratègica.
  •  Les decisions en posicionament competitiu.
  •  El valor i l’arquitectura de la marca.

4. Estratègies de Productes i Preus

  • Estratègies de productes i gestió de la cartera.
  • Cicle de vida del producte.
  • Especificitats del màrqueting de serveis.
  •  Estratègies i tàctiques en la fixació i la gestió dels preus.

5. Estratègia de Comunicació i Màrqueting Digital

  • El pla de comunicació i el seu desenvolupament des de l’estratègia de marca.
  • Desenvolupament del brífing de comunicació i judici a la publicitat.
  • Les claus del màrqueting digital des de l’e-business i l’e-commerce.

6. Estratègia Comercial

  • Gestió dels canals.
  • Segmentació estratègica de clients i model de vendes.
  • Disseny de propostes de valor per a diferents clients o segments de clients.
  • Disseny de l’estructura comercial per portar a cap l’estratègia.

7. Planificació Comercial

  • Planificació comercial i desenvolupament de les polítiques de vendes (trade marketing).
  • Gestió de comptes clau (key account management, KAM): principis, organització per al KAM i desenvolupament de les polítiques comercials amb clients clau.
  • Estratègies de col·laboració amb clients (category management).

8. Gestió d’Equips de Vendes

  • Polítiques de captació, formació i capacitació.
  • Determinació d’objectius i plans de retribució.
  • Lideratge i gestió del canvi dels equips.

Aquest curs es pot bonificar amb el PIF.

Descarrega el programa a cambratgn.com/pdf/Marqueting.pdf

abril 17 2018

Detalls

Data: abril 17
Horari : 9:00 am - 6:30 pm
Esdeveniment Categories:
Esdeveniment Tags:, ,
Web: Visita la web

Adreça:

Cambra de Comerç de Tarragona

Av. Pau Casals, 17
Tarragona, Tarragona 43003 Espanya

+ Mapa de Google

Entitat

Cambra Tarragona
Telèfon: 977219676
Email:
Web: Visitar la web de l'organitzador