Píndola: Ecommerce. Comercialització i venda en entorns digitals

Loading Events
  • This event has passed.
Conèixer les diferents opcions de venda en línia, saber implementar un pla de comercialització i venda, disposar de les eines i recursos necessaris per a gestionar eficaçment el servei de comercialització i venda en línia del meu negoci, i conèixer les diferents opcions per publicitar online el meu negoci.

PÍNDOLA: ECOMMERCE. COMERCIALITZACIÓ I VENDA EN ENTORNS DIGITALS

Dates: 1, 8 1 15 de febrer de 2018.

Horari: de 17:00 a 21:00 hores

Objectius:

  1. Conèixer les diferents opcions de venda en línia.
  2. Saber implementar un pla de comercialització i venda.
  3. Disposar de les eines i recursos necessaris per a gestionar eficaçment el servei de comercialització i venda en línia del meu negoci.
  4. Conèixer diferents opcions per publicitar online el meu negoci.


Programa:

  • MÒDUL 1 (dia 1 de febrer):
    • Plataformes de venda on-line (Marketplaces) versus web de venda pròpia:
        • Característiques de la botiga on-line pròpia.
        • Característiques i diferències de les plataformes digitals: Amazon, E-Bay, Rakuten, Google Shopping…
        • Avantatges i desavantatges de les plataformes on-line respecte a la web pròpia.
    • Com implementar un e-commerce de forma senzilla, ràpida i efectiva:
        • Pla estratègic
        • Estudi de posicionament respecte a la competència (Conèixer que volem oferir i potenciar a la web, que ens diferenciï de la competència)
        • Mapa de continguts (com estructurar la nostra web). Com fer una fitxa de producte, d’empresa.
        • Com triar la línia d’imatge que millor identifiqui i defineixi el nostre negoci.
        • Triar l’enfocament de les vendes (per dirigir a l’usuari dins de la web, de forma fàcil perquè pugui arribar al producte que l’interessa, i a d’altres que ens interessin a nosaltres)
        • Aspectes a tenir en compte per complir amb les normatives vigents, com la LOPD (llei de protecció de dades) i LSSI (llei de Serveis de la Societat de la Informació i del Comerç Electrònic)
  • MÒDUL 2 (dia 8 de febrer):
    • El dia a dia d’un e-ecommerce:
        • Gestió de comandes.
        • Gestió de stock.
        • Logística. Enviaments dels productes.
        • Transaccions on-line. Formes de pagament. Tria, implementació i manteniment.
        • Estadístiques Google Analitycs: Interpretació de les dades de la nostra web per millorar les vendes i experiència de compra dels nostres usuaris.
  • MÒDUL 3 (dia 15 de febrer):
    • Màrqueting on-line. Captació on-line de nous clients i fidelització dels actuals:
        • Posicionament a Google (per estar visible al cercador)
        • E-mail màrqueting com a eina efectiva per augmentar les vendes de la web.
        • Clubs de compra col·lectiva per liquidació de productes o promocions (Let’s Bonus, Privalia, Grupalia…)
        • Accions a xarxes socials (Facebook, Twitter…)
        • Accions de fidelització dels clients actuals.
        • Protocols a seguir per la gestió de les queixes dels usuaris.
        • Fer publicitat a través de Google Adwords, i aconseguir que els nostres productes siguin més visibles a la xarxa i potenciar les nostres vendes.


Destinataris:

  • Persones emprenedores que tinguin una idea de negoci i hagin rebut assessorament per part d’una entitat de la xarxa de creació d’empreses Catalunya Emprèn.
  • Persones emprenedores que es trobin immerses en el projecte de creació de la seva empresa.
  • Autònoms, micropimes i petits empresaris.


Píndola Gratuïta

Places limitades. Es donarà preferència a aquelles persones que es trobin en tràmits de creació de la seva empresa o que ja la tinguin creada.

February 15 2018

Details

Date: February 15, 2018
Time: 17:00 - 21:00
Event Categories:
Website: Visit Event Website

Venue

Ajuntament Cambrils

Plaça de l'Ajuntament, 4,
Cambrils, Tarragona Espanya

+ Google Map

Organizer

Ajuntament Cambrils
Phone: 977 794 579
Website: Visit Organizer Website