Com analitzar històric i tendències

Loading Events
  • This event has passed.

Data: 17 d’Octubre
Horari: de 11h a 14h
Durada: 3h
Lloc: Vila-seca

Per poder marcar l’Estratègia a seguir en el nostre negoci és de vital importància explicar com a factor de decisió als nostres aliats, és a dir, a la recerca i l’anàlisi de tendències.

Aquesta sessió formativa de nivell avançat es basa en l’evolució, en la recerca i anàlisi de tendències per generar valor en la presa de decisions estratègiques.

Si podem investigar el nostre històric i sabem analitzar les tendències, ens orientarem a l’observació i anàlisi de l’entorn per extreure conclusions que, relacionant-les amb el comportament d’un target definit, ens donarà pistes sobre el consum futur d’aquest i així avançar-nos a això i poder adaptar el nostre negoci i producte.

Per assistir a aquesta formació és imprescindible fer-ho amb un equip propi juntament amb Excel instal·lat ja que serà una sessió eminentment pràctica.

INCLOEM:

Resum del material didàctic impartit.
Sessió Individual via Skype amb la consultora per resoldre dubtes del curs (30min aprox). Haurà de realitzar-se en els següents 5 dies laborables després de la realització del curs.
Material d’escriptura.
Certificat d’aprofitament.
Gestió de la Bonificació per a treballadors en actiu (si aplica).

CONTINGUTS ORIENTATIUS

Curs avançat sobre com analitzar el teu històric de vendes per poder treure tendències i conclusions en el teu establiment i així poder-les aplicar en la teva estratègia de Revenue.

PREU:

120 Euros (+IVA) general.
25% de Dte. per a associats AAT Costa Daurada i Terres de l’Ebre sobre la base del nostre conveni de col·laboració amb aquesta Entitat. (90 Euros + IVA)

October 17 2018

Details

Date: October 17, 2018
Time: 11:00 - 14:00
Event Categories:
Website: Visit Event Website

Venue

GoOn Training

Calle de Joanot Martorell, 15,
Vila-Seca, Tarragona 43480 Espanya

+ Google Map

Phone:

652 355 769

Visit Venue Website

Organizer

Go On Training
Phone: 652 355 769
Email:
Website: Visit Organizer Website