Anglès A2 amb exàmen oficial

Loading Events
  • This event has passed.

Informació del curs

  • Curs presencial de “IDIOMES“, SUBVENCIONAT
  • De 14 de gener al 13 de març de 2019
  • Horari: De dilluns a divendres de 09.00 a 14.00 h.
  • Durada: 150H+40HFCO+20H Pràctiques de perfeccionament
  • Col·lectiu: Prioritàriament aturats

Continguts

Identificació personal, Habitatge, llar i entorn, ciutat / camp, zona on que viu (el barri i la ciutat), regió, país. Activitats de la vida diària. Temps lliure i oci. Viatges: transport públic: aeroport, estacions de tren, autobús, metro, taxi. Relacions humanes i socials: família, amistats, vida social: cites, reunions, invitacions, contactes per correspondència. Educació i formació: estudis, assignatures. Compres i activitats comercials. Alimentació: tipus de menjar i beguda, plats típics, hàbits dietètics, menús, locals de menjars i begudes. Béns i serveis. Llengua i comunicació. Clima, condicions atmosfèriques i medi ambient: estacions, temperatura, fenòmens atmosfèrics més comuns.

Objectius

Capacitar l’alumnat per utilitzar l’idioma de forma senzilla però adequada i eficaç, sent capaç de comprendre, expressar-se i interactuar, tant en forma parlada com escrita, en situacions quotidianes, que requereixin comprendre i produir textos breus, en diversos registres i en llengua estàndard, que versin sobre aspectes bàsics concrets de temes generals i que continguin expressions, estructures i lèxic d’ús freqüent.Aquest programa formatiu proporcionarà als alumens la formació i l’aprenentatge en llengua anglesa necessària perquè puguin presentar-se a les proves d’acreditació oficial del nivell A2 del Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües (MCERL).

January 14 2019

Details

Start: January 14, 2019 @ 09:00
End: March 13, 2019 @ 14:00
Event Categories:
Event Tags:
Website: Visit Event Website

Venue

Cambra de Comerç de Tarragona

Av. Pau Casals, 17
Tarragona, Tarragona 43003 Espanya

+ Google Map

Organizer

Cambra Tarragona
Phone: 977219676
Email:
Website: Visit Organizer Website